Aquesta setmana els alumnes de 4t han après a elaborar l'arbre de les
equivalències de les figures rítmiques. Durant el primer trimestre vam
treballar el concepte d’equivalència i ara que ja el coneixem, podem crear
l’arbre.
No us penseu que és una cosa fàcil de fer... requereix molta concentració, una
bona distribució de l'espai i saber tots els valors en pulsació de les figures
rítmiques.
Amb aquest arbre els nens i les nenes han descobert per exemple que en una
rodona hi caben setze semicorxeres, és a dir que mentre una persona interpreta
una rodona l'altre amb la mateixa durada pot d'interpretar setze semicorxeres.
De moment encara no hem intentat reproduir-ho amb semicorxeres perquè són molt
ràpides; però sí que hem interpretat les equivalències de les blanques, les
negres i les corxeres.
A continuació us deixem amb les imatges del dia que vam elaborar els arbres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!