dimarts, 18 d’octubre del 2016

Visitem Montserrat

Ja ens queda poc per finalitzar el projecte Montserrat i aquesta setmana vam tenir l'oportunitat de visitar el massís i l’Escolania. Primer vam fer un recorregut pel Parc Natural que finalitzava a la Creu de Sant Miquel des d’on vam poder apreciar el peculiar perfil de la serra. Les agulles que més ens van agradar van ser el mico (recentment rebatejat com Homer Simpson), la mòmia i l’elefant.

De tornada a l’abadia, ens esperaven per ensenyar-nos l’escolania i ens vam explicar quines són les rutines i espais on viuen els escolans: habitacions, sales comunes, aules de música, biblioteca, etc. La cirereta del pastís va ser poder seure a primera fila dins l’església i poder gaudir dels seus cants més reconeguts, el Salve i el Virolai amb la Moreneta de fons. Gaudiu de les imatges del dia.




























4 comentaris:

  1. Sóc la Cristina de 4tC.
    Em va encantar l'excursió. Estic desitjant anar a la propera excursió!!!

    ResponElimina
  2. Hola, sóc la Judith de 4tC.
    L'excursió va ser molt divertida, no em va agradar, si no, que em va encantar!!
    Gràcies per tot profes.!

    ResponElimina
  3. em va agradar molt l'excursio a Montserrat va ser molt divertida.Soc el Xavi Alonso

    ResponElimina
  4. va estar molt divertit anar amb els nens de p5c a fer d'ajudants de la castanyera

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!