divendres, 2 de desembre del 2016

Diorames

Seguim el nostre viatge arreu del món! Amb el nou projecte estem fent un recorregut ben llarg i interessant: del desert del Sàhara fins al gran riu Mekong. I aquest viatge s’està acabant...

Després de jornades de treball i investigació els alumnes de 4t han elaborat uns diorames corresponents a diferents ecosistemes del nostre planeta: el riu Mississipí (EUA), la Selva Negra (Europa), la Gran Barrera de Corall (Oceania)... i així fins a quinze!

Han emprat diferents materials i recursos per la seva elaboració, però sobretot imaginació i molt d’entusiasme.

Mestres i alumnes estem molt satisfets dels resultats finals. Ho podeu comprovar vosaltres mateixos! Felicitats per la bona feina!



7 comentaris:

  1. Soc la Paula ha sigut molt xulu😍😜😜😘

    ResponElimina
  2. M´ho he passat molt be fent el diorama i l´expressio oral....el meu grup ha estat Genial!!!!!!

    ResponElimina
  3. Crec el meu grup ha sigut el millor de 4tC!!!!!!!! Judith

    ResponElimina
  4. Va ser super divertit tot!!!!!! Núria 4tC

    ResponElimina
  5. Ha sigut super xulo espero que la expresio oral ens surti be!Xavi Alonso

    ResponElimina
  6. A mi em van encantar tots els diorames de 4tC. Llàstima que els del A i B no els vaig poder veure en persona! Judith

    ResponElimina
  7. m'ho he passat molt be fent el diorama espero que fem altres activitats igual de divetides. Sc el xavi alonso

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!