divendres, 19 de febrer del 2021

Creem l'arbre de les equivalències

Aquesta setmana els alumnes de 4t han après a elaborar l'arbre de les equivalències de les figures rítmiques. Durant el primer trimestre vam treballar el concepte d’equivalència i ara que ja el coneixem, podem crear l’arbre.

No us penseu que és una cosa fàcil de fer... requereix molta concentració, una bona distribució de l'espai i saber tots els valors en pulsació de les figures rítmiques.

Amb aquest arbre els nens i les nenes han descobert per exemple que en una rodona hi caben setze semicorxeres, és a dir que mentre una persona interpreta una rodona l'altre amb la mateixa durada pot d'interpretar setze semicorxeres.

De moment encara no hem intentat reproduir-ho amb semicorxeres perquè són molt ràpides; però sí que hem interpretat les equivalències de les blanques, les negres i les corxeres.

A continuació us deixem amb les imatges del dia que vam elaborar els arbres.

 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!