divendres, 10 de març del 2017

Eureka!

En aquestes últimes setmanes els alumnes de 4t han comprès gràcies al projecte Eureka! com els avenços tecnològics han facilitat la vida de les persones al llarg de la història.  Han dut a terme un treball d’investigació sobre dotze grans invents de la humanitat. Els ha sobtat molt l’aspecte de les primeres aspiradores, els primers telèfons i el primer televisor, construït dins d’una capsa de cartró!

 Després d’una pluja d’idees sobre necessitats quotidianes, molta imaginació i habilitat per a construir, han sorgit l’Iman Think, el Penja Motxis, el Llamxupi, el Lleva Colors, el Basuclass, el Posa Segells 2000... alguns dels invents que els alumnes han creat com a producte final del projecte.  A més a més, van fer el treball de màrqueting corresponent: un anunci on s’explicaven les qualitats i funcions dels mateixos. Han estat uns dies per descobrir, crear i compartir! Mireu les imatges...





14 comentaris:

  1. Em va encantar, per fi he fet el meu primer invent!!!
    Sandra

    ResponElimina
  2. Va ser molt interessant!
    Ès un dels projectes que més m'ha agradat.
    Marta M. ;)

    ResponElimina
  3. En va encantar aquesta activitat... Els inventa que man agradar mes an sigut el Basuclass i el Coixi divertir. Gràcies profesors!!! Cristina.

    ResponElimina
  4. En va encantar aquesta activitat.
    Els inventa que mes m'an agradat son el Basuclass i el Coixi divertir!!! Cristina : )

    ResponElimina
  5. Em va encantar aquesta activitat. Els invents que mes m'han agradat son el Basuclass i el Coixí divertit!!! Cristina

    ResponElimina
  6. Tots els invents van ser molt xulos

    Núria

    ResponElimina
  7. Em va encantar aquesta activitat !!!!
    Crec que hi ha porto 6 o 7 Eurekas !!! Cristina

    ResponElimina
  8. Em va encantar aquesta activitat. Els invents que més m´han agradat són el Basuclass i el coixí divertit. Crec que ja tinc 6 o 7 Eurekas!!! Cristina.

    ResponElimina
  9. Ha estat super divertit i m'ho he passat super bé fen un invent ;) :)

    (Paula V.)

    ResponElimina
  10. M'agradat molt el "Basuclas" Eli. Però tambe el del meu grup!!!! Bruno

    ResponElimina
  11. M'ho he passat super be fent aquest invent :-)

    ResponElimina
  12. A MI TAMBE M'HA AGRADAT COMPANYS,COMPANYES



    AINA LEMUS LENNARTSSON

    ResponElimina
  13. VULL TORNAR HA FER L'INVENT



    aina lemus lennartsson

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari. Sisplau, revisa l'ortografia abans de publicar!